Tuesday, February 7, 2012

rindu awak sangat"..!!

saya tak tahu sape saya dalam hati die..tapi ape yang saya tahu, die tetap kawan BAIK saya selama-lamanya...saya sayang die..die teman di kala susah n senang saya..tapi, tu dulu...;(
sedih betul saya rasa...sejak saya 'kehilangan' die,saya rasa macam saya kehilangan separuh daripada jiwa saya...saya macam bukan diri saya...sape saya??
saya pn xtahu...saya ada ibu di sisi, saya ada tunang saya di belakang...
tapi rasanya mcm tak lengkap sebab die xde sama...
awak...!!
plisss...don't treat me this way...!i feel so bad without you...
plisss...!come back, n be my fren again...
plisss...saya nak kita jadi mcm dulu...
   *jalan sama"
   *lari sama"
   *ketawa sama"
n
   *nangis sama"
plisss...come back...i really" miss our past time together...! :(

No comments: